Праћење постигнућа

Паћење постигнућа-прва оцена

Уводни део наставног садржаја имао за теме:
  • Структуру рачунарског система (хардвер и софтвер) и
  • Рачунарске мреже
Оцењивање ученика је остварено помоћу теста знања који је садржао 30 питања различитог типа. Постигнути резултати на нивоу одељења су:

оцену 5 добио је 1 ученик
оцену 4 добило је 5 ученика
оцену 3 добило је 7 ученика
оцену 2 добило је 5 ученика
оцену 1 добило је 0 ученика

Сви ученици су добили могућност да покушају да усменим одговарањем поправе добијене оцене. Ту могућност је искористило  два ученика.

Резултати теста су у складу са нашом претпоставком да ће ученици који су  били активни на часовима и који су максимално учествовали у раду добро одрадити тест и добити солидне оцене.  Оно што примећујемо је да ученици не схватају важност разумевања рачунарске терминологије и да морамо више да се потрудимо да их мотивишемо на стицање дигиталне писмености. Ученици овог одељења су у односу на Прво два доста слободнији у разговору и радо се укључују у разговор. Већину ученика прати рад на часу, али има и оних који покушавају да ометају рад.   Резултати теста су релативно добри јер се већина ученика изјаснила да ван часова није уложила труд да пређено градиво поново прегледа и прочита.

Паћење постигнућа-друга оцена

  • Рачунарске мреже
Оцењивање ученика је остварено помоћу теста знања који је садржао 30 питања различитог типа. Постигнути резултати на нивоу одељења су:

оцену 5 добио је 1 ученик
оцену 4 добило је 11 ученика
оцену 3 добило је 6 ученика
оцену 2 добило је 1 ученика
оцену 1 добило је 0 ученика
Четири ученика нису оцењена

У току овог дела наставног градива, током самог рада ученици су показали веће интересовање. Један од разлога је то што су се навикли и прилагодили новој школи, окружењу и начину рада на часовима. Други разлог је сама тема која је њима блиска. Нажалост врло мало њих је знало да интернет користи за било какав рад, већ су га користили само за играње игрица, друштвене мреже и гледање клипова на Ју-тјубу. Резултати показују да је већина ученика напредовала и да су постигли боље резултате.

Паћење постигнућа-трећа оцена

Оцењивање ученика је остварено помоћу теста знања који је садржао 30 питања различитог типа. Постигнути резултати на нивоу одељења су:
Windows- оперативни систем

оцену 5 добио је 0 ученик
оцену 4 добило је 7 ученика
оцену 3 добило је 10 ученика
оцену 2 добило је 3 ученика
оцену 1 добило је 0 ученика
Три ученика нису оцењена

Ученици су у току овог дела градива показали одређени ниво предзнања, на основу чега смо очекивале да ће и резултати бити бољи. Међутим показало се да они нису били спремни да проширују своје знање и мењају навике. 

Нема коментара:

Постави коментар